niedziela, 15 lipca 2012

Khadaku

Khadaku są dużymi nielotami, przypominającymi strusie lub ogromne koguty, występującymi powszechnie na Kontynencie, tak w stanie dzikim, jak i udomowione. Dzielą się na wiele ras, podobnych do siebie, ale zaadaptowanych do warunków, w których żyją. Na przykład, białe khadaku bez problemu poruszają się po śniegu i lodzie, pomarańczowe są znakomitymi skoczkami i tak dalej. Żółte khadaku nie mają żadnych specjalnych zdolności. Istnieją hodowcy khadaku, którzy z pasją rozmnażają te zwierzęta, krzyżując kolory i uzyskując nowe odmiany.

Koszt żółtego khadaku wynosi 150 sztuk złota.


BEGINNER BOX:

WHITE KHADAKU
CR 2, XP 600
Init +2; Senses low-light vision, scent; Perception +7

DEFENSE

AC 15, touch 11, flat-footed 13
hp 30
Fort +7, Ref +6, Will +2

OFFENSE

Speed 50 ft.
Melee bite +6 (1d8+4)

STATISTICS

Str +4, Dex +2, Con +3, Int -4, Wis +1, Cha +0
Skills Acrobatics +6, Perception +7

SPECIAL ABILITIES

LARGE A white khadaku is a large creature. It takes up a 10-foot-by-10- foot space (2 squares by 2 squares).
SNOW WALKING A white khadaku can move across icy surfaces and snow without any penalty and does not need to make Acrobatics checks to run or charge on ice.


PATHFINDER

WHITE KHADAKU
CR 2, XP 600
N Large animal
Init +2; Senses low-light vision, scent; Perception +7

DEFENSE

AC 15, touch 11, flat-footed 13 (+2 Dex, –1 size, +4 natural)
hp 30 (4d8+12)
Fort +7, Ref +6, Will +2

OFFENSE

Speed 50 ft.
Melee bite +6 (1d8+4)
Space 10 ft.; Reach 5 ft.

STATISTICS

Str 18, Dex 15, Con 17, Int 2, Wis 13, Cha 10
Base Atk +3; CMB +8; CMD 20
Feats Endurance, Run
Skills Acrobatics +6 (+22 jump), Perception +7
Racial Modifiers +8 Acrobatics when jumping

SPECIAL ABILITIES

Snow walking (Ex) 
A white khadaku can move across icy surfaces and snow without any penalty and does not need to make Acrobatics checks to run or charge on ice.



RED KHADAKU
CR 2, XP 600
N Large animal
Init +2; Senses low-light vision, scent; Perception +7

DEFENSE

AC 15, touch 11, flat-footed 13 (+2 Dex, –1 size, +4 natural)
hp 30 (4d8+12)
Fort +7, Ref +6, Will +2
Resist fire 10

OFFENSE

Speed 50 ft.
Melee bite +6 (1d8+4)
Space 10 ft.; Reach 5 ft.
Special Attacks breath weapon (10-ft. cone, once every 2d4 rounds, 2d6 fire damage, Reflex DC 14 for half)

STATISTICS

Str 18, Dex 15, Con 17, Int 2, Wis 13, Cha 10
Base Atk +3; CMB +8; CMD 20
Feats Endurance, Run
Skills Acrobatics +6 (+22 jump), Perception +7
Racial Modifiers +8 Acrobatics when jumping

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz