Przepowiadanie pogody, Survival
Na dziś - DC 10
Na jutro - DC 20
Na pojutrze - DC 30
Burza
-8 do testów ataków na dystans.
-8 do testów Perception.
-2 do testów Acrobatics.
Gasi automatycznie źródła ognia takie jak świeczka lub pochodnia, 75 % szans że zgasi też chronione, takie jak latarnia.
Burza śnieżna
Trudny teren (każda kratka kosztuje dwa punkty ruchu).
-4 do testów ataków na dystans.
-4 do testów Perception.
-4 do testów Acrobatics.
50 % szans na zgaszenie źródeł ognia takich jak świeczka lub pochodnia.
Istoty znajdujące się dalej niż 5 stóp (jedna kratka) mają concealment (20 % miss chance).
Częściowe zachmurzenie
Brak efektów.
Czyste niebo
Brak efektów.
Deszcz (ulewa)
-4 do testów ataków na dystans.
-4 do testów Perception.
-2 do testów Acrobatics.
Gasi automatycznie źródła ognia takie jak świeczka lub pochodnia, 50 % szans że zgasi też chronione, takie jak latarnia.
Deszcz ze śniegiem
Trudny teren (każda kratka kosztuje dwa punkty ruchu).
-4 do testów ataków na dystans.
-4 do testów Perception.
-4 do testów Acrobatics.
Gasi automatycznie źródła ognia takie jak świeczka lub pochodnia, 75 % szans że zgasi też chronione, takie jak latarnia.
Gołoledź
Trudny teren (każda kratka kosztuje dwa punkty ruchu, nie można szarżowac i robić kroczków itd.).
-4 do testów Acrobatics
Poruszenie się o więcej niż połowę swojej wartości Ruchu w rundzie wymaga testu Acrobatics o DC 10, porażka oznacza pozostanie w miejscu, porażka o 5 lub więcej upadek. DC jest już zmodyfikowane o +4.
Mgła
Istoty znajdujące się dalej niż 5 stóp (jedna kratka) mają concealment (20 % miss chance).
Mżawka (lekki deszcz)
-2 do testów ataków na dystans.
-2 do testów Perception.
Gasi automatycznie źródła ognia takie jak świeczka lub pochodnia.
Pada śnieg, pada śnieg
Trudny teren (każda kratka kosztuje dwa punkty ruchu).
-4 do testów ataków na dystans.
-4 do testów Perception.
-4 do testów Acrobatics.
Pochmurnie
Istoty z light blindness oraz light sensitivity mogą poruszać się bez kar po powierzchni.
Pochmurne niebo jest też podczas deszczu, śniegu, burzy itd.
Przelotne deszcze
50 % szans, że akurat pada, następny test za 1d4 godzin. Jeśli pada, efekt jak deszcz.
Przelotny śnieg
50 % szans, że akurat pada, następny test za 1d4 godzin. Jeśli pada, efekt jak śnieg.
Zaśnieżony teren
Trudny teren (każda kratka kosztuje dwa punkty ruchu, nie można szarżowac i robić kroczków itd.).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz