Jako, że Knowledge to w sumie moje autorskie zasady, tak więc postanowiłem je tu zebrać i skodyfikować. Zdając test Knowledge dowiadujemy się o istocie następujących informacji:
- species
- type
- subtypes
Za każde 5 punktów, o które przebije się DC testu, Mistrz Gry ujawnia jedną, wybraną przez gracza informację:
- one saving throw
- one ability score
- one skill bonus
- one attack type (bonus, damage, additional effects)
- one special quality description
- list of ranked skills
- list of attacks
- list of special attacks
- list of spell-like abilities
- list of special qualities
- senses (excluding Perception bonus)
- hit points and number of Hit Dice
- Armor Class
- flat-footed AC
- touch AC
- Damage Reductions
- immunities
- resistances
- speed (value and forms)
- Spell Resistance
- Base Attack Bonus
- caster level and Concentration bonus on spell-like abilities
- Combat Maneuver Bonus
- Combat Maneuver Defense
- languages
Istot unikalnych nie można identyfikować w ten sposób. Dotyczy to wszystkich potworów z poziomami klasowymi. W tym przypadku informację uzyskane będą dotyczyły typowego przedstawiciela gatunku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz